חפש בבלוג זה

יום שבת, 18 בדצמבר 2010

הולכים על יעוץ בטוח

פתחתם עסק חדש , הכנסתם  מוצר חדש , אתם מעוניינים לההגדיל את הכנסות , כמו כל דבר זהו עניין טכני מורכב משלבים ואתם בעלי העסקים כל שעליכם לעשות הוא לפסוע צעד אחרי צעד ולהבטיח את מימוש מטרותיכם.
להיות בעל עסק זה עניין רציני ולא פשוט , מבעל עסק נדרש הרבה שיקול דעת ומנגד עליו להיות  בעל אינטואציות מהירות כאשר לקיחת הסיכון מרחפת על ראשו כל העת  בנוסף הצלחת העסק מהרמה היום יומית עד סוף שנה מלחיצה מאוד. ישנה דרך והיא אחת : תוכנית שיווק ואסטרטגיית שיווק אשר משקפת את פעילות העסק לטוב ולרע ותעניק פתרונות תואמים ברי קיימא עם סיכויים גבוהים להצלחה .ישנם דרכים לעשות  זאת , האחת לפנות למשרד פרסום ולבצע זאת כחלק מעיסקה גדולה במשרד הפרסום , החיסרון לא לשם כיוונתם ומדובר בהמון כסף, אופצייה שנייה לפנות ליועץ עיסקי כחלק מפעילות כוללת עיסקית ושיווקית גם כאן יש חיסרון הינכם זקוקים לתשומת לב שיווקית ולא לפעילות מערכתית כוללת . ישנה אופצייה נקודתית העוסקת  בייעוץ  שיווק ופרסום .
בול מציעה לכם להישאר בתמונה כלומר אתם מובילים את התהליך של העסק שלכם  עם יועץ שיוביל אתכם תחילה .
בול תפעל בשני רבדים , אחת - פגישה עם בעל העסק שמטרתה לנתח את העסק על הצד השיווקי שבו . שנייה- מתן דוח מסכם של העסק על חוזקיו וחולשותיו ובחלקו השני של הדוח תזכו להצעת פעילות אסטרטגית שיווקית ופרסומית התואמת את שיקוף העסק שסיכויי הצלחתה גבוהים מאוד בתנאי שתעשה הלכה למעשה על ידכם.
בול מציעה להמשיך לשלב הבא והוא מתן שרות שיווקי ופרסומי להמשך בהתאם לדוח השיווק, לבחירתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה